2012. február 17., péntek

Someone take these dreams away.

KÖNYÖRGÖM, ne hívjatok Cielnek. Van hivatalos nevem is (Franciska, ebből következik hogy természetesen becézni fogsz -> Fanni, Franci, Fifi (ha elmúltál 50 ezt már nyugodtan használhatod :) )
akik képtelenek ezt megérteni, figyelmükbe ajánlom a következő linket: http://hu.wikipedia.org/wiki/Franciska
meg ezt a rövid kis szövegecskét is: "FRANCISKA A latin Franciscus (magyarul: Ferenc) név nőiesítése. Becézés: Francsi, Fáncsi, Fáni, Fanni, Fifi, Franci. Rokon név: Fanni.

Úgy gondolom egy halom választási lehetőséged van a becenév kapcsán.
Akinek ez nem tetszik akkor sajnálom, nem én kértem ezt a nevet magamnak.

4 megjegyzés:

  1. úgy beszélsz róla, mintha mi lennénk a hibásak.. kb 3hónapja még a franciska miatt öltél mindenkit h 'ne hívj így' ..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem neked is tisztán kifejtettem a véleményemet erről, de nem szeretnéd megérteni ezek szerint.
      Amióta történt ez a kis INCIDENS én szeretném kivonni magam ebből az animés közegből. Hiszen NEM ÉRZEM JÓL magam ebben a közegben. Amióta kiveszem magam minden ilyen dologból sokkal jobb nekem.
      Ciel nevet se én választottam magamnak, ugyanúgy rám ragadt mint mondjuk rád az "ayu". Én csak szeretnék ettől emgszabadulni.
      a FRANCISKÁT illetően meg most sikerült megbékélnem magammal, és erre régen nem voltam képes, most kellett egy lökés.
      Ha ezt nem vagy képes elfogadni, akkor nem én avgyok a hibás.

      Törlés